template

Tuesday, January 4, 2011

uitm's mate!

rindukan mereka! 
mereka yang aku rapat ketika zaman zaman giler giler study! *konon je! HAHA


1stly, IZA HADI
IZA, kau mmg kawan baik aku yang aku sayannggg, sangat sangat!
kau la yang paling sabar layan perangai aku time aku suka tidur sekatil ngn kau.
salu bagi aku makan, n suruh aku makan.
rindunya....
*tetibe nangis pulak ingat kat korang sume.

2nd, NADIRAH
NAD, dye ni pulak muka cam anak cina. HAHA
rajin n sempoi orangnya, tapi suka jadi lawyer buruk.
kau suka warna hijau kan, nad?aku takkan lupa tuh. 
n jgn lupa, selimut aku sama colour ngn sarung bantal kau, kan kan? HAHA

3rd, SITI NOOR AISHAH
SHA, yang suka bergambar.
kat mana mana pun sempat g capture pic dye.
pnah berniat nak diet, tapi still beli makanan banyak sebab hang kuat makanla, sha!
then, makin bertambah berat badan kau kan.HAHA.


yang ni, pic kita togeda geda..

ni time last day final exam. kita g melaka an..

ni lak time aku dtg uitm nak settle quit dari uitm.

ni pic yg paling lawak aku rasa.
sha, pic ni je yg aku ada..
sorry..

ni lak pic last kita time aku kat uitm kan?

"control cun tuh penting!", kata sha. HAHA
ok, muka aku paling nerd di situ..
peace no war! trademark iza time tuh,
nad pulak semangat kolej zamrud dgn baju pink gitu.

korang.......,,
bila nak hangout sama sama lagi???
rindu korang sangat sangat la..

eh eh! lupa aku nak cakap..
aku sayang korang semua, ok?
aku sayanggggg kau!
iza, nad n sha!

No comments: